مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران کشور ویژه برنامه های روز 22 اسفند، روز شهید را به منظور ترویج معارف شهدا و تبیین حق عظیم شهدای ایران اسلامی اعلام کرد.

 فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران طی گفتگویی کوتاه برنامه های بزرگداشت روز شهید را اعلام کرد.

 سرهنگ فریبرز خزائی گفت:  برنامه هایی چون برگزاریمراسم صبحگاه مشترک با حضور آحاد بسیجیان، قرائت وصیت نامه و زندگینامه شهدا، دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران با عنوان «طرح سپاس» با هماهنگی وتعامل با بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ها از جمله این برنامهها است.

 وی ادامه داد : از دیگر برنامه های این مرکز ، ارسال پیامک بامضامین شهید و شهدا به جامعه ایثارگران و بسیجیان و برگزاری یادواره شهداء،غرس نهال به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهید، برگزاری نمایشگاه بامضامین تمثال و آثار و دست نوشته های ارزشمند شهدای والامقام، هماهنگی لازم برای حضور آحاد بسیجیان در گلزار معطر شهدا و ادای احترام به ساحت مقدس شهدای والامقام می باشد .

 

برنامه های مرکز مقاومت بنیاد شهید و امورایثارگران به مناسبت هفته و روز شهید

 

بر اساس این گزارش، هماهنگی لازم به منظور بازدید بسیجیان از موزه شهدا در تهران و استان ها شده است .

برگزاری برنامه کوهپیمایی توسط بسیجیان و فضاسازی محیطی و تهیه بنر با مضامین شهید و شهادت و نصب آن ها در سازمان ها و ادارات مربوط از دیگر برنامه های مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته و روز شهید خواهد بود .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,